måndag 26 november 2012

Ingen mer olja innan sänggående

Jag brukar ta en matsked kokosolja eller mct-olja två gånger per dag. Det ska vara bra av många anledningar som jag inte orkar dra upp nu.

Hur som helst hade det bara blivit en dos fram tills jag kom hem efter en jobbkväll närmare niotiden igår kväll. Då jag kände mig lite hungrig blev det lite kvällsmat och jag tänkte det passade bra att ta den andra dosen då. (har tidigare läst att man ska vara försiktigt med kokosoljan på kvällen, för vissa).

Detta kommer jag då inte göra om. Har sovit mer oroligt än länge, snurrat runt en massa. Sen jag började med denna kosten sover jag som en prinsessa annars. Då det går magsjuka på jobbet blev jag nervös för att det var något sånt på gång. Men när jag tänker efter så måste det vara oljan som spökar. Egentligen inte så konstigt. Oljan tas upp som energi direkt av kroppen, perfekt på morgonen, men kvällen, nej jag har iaf lärt mig något nytt ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar