torsdag 18 oktober 2012

Uppdatering

Har inte skrivit på några dagar. Men jag inte gjort några jättespännande recept att dela med mig av heller. Lite enklare grytor och sallader och sånt som har varit lätt att slänga ihop för att ta med sig till jobbet. Syndat har jag inte gjort något heller, det börjar bli lättare och lättare att "tänka LCHF". (skippa det och ta mer av det istället).

Jag börjar verkligen förstå innebörden av uttrycket "njutningsmetoden" det är ju fantastiskt vad mycket gott man åstakomma med bra råvaror, riktigt grädde och mycket ost ;-) i love it!

Trots två dagar i rad upp långt före tuppen så har jag hållit igång hela dagarna, ingen tupplur på soffan när jag kommer hem som jag längta till kl 6 på morgonen. Men när jag väl var hemma så var det väl lika bra att hålla igång, laga mat osv. En överraskande energi som känns bättre för varje dag! Dessutom kan jag tycka att jag fått betydligt bättre hy, bara positiva erfarenheter alltså!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar