onsdag 10 oktober 2012

Minus på vågen :-)

2,4 kg minus på vågen på två veckor. Och då har jag ändå ätit massa gott och inte behövt vara hungrig alls. Det är väl jättebra? Har väl inte helt kommit ifrån sockersuget helt, men det tar sig och jag har låtit bli, med undantag från en liten bit kladdkaka på 30årskalaset och en liten bit äppelpaj när jag åt middag hos föräldrarna häromdagen. Hm får väl låta bli sådana med egentligen.

Idag var jag och skruttan ner på stan på förmiddagen för att köpa present till en blivande tvååring. Eftersom fantasin tröt gällande lunchen så köpte vi med en grillad kyckling att dela på. Nästan hälften kvar dessutom som jag kan ta till lunch i morgon eller nått. Det är verkligen så gott med grillad kyckling och det mättade bra med med lite grönt till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar